RODZAJ GWARANCJI

producenta/dystrybutora

OKRES GWARANCJI

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Wszelkie zasady dotyczące gwarancji są ustalone odrębnie dla każdego z poszczególnych producentów.  

 Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest  niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą  reklamacyjną: 

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować,  dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe  powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny  oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w  zależności od podjętej przez sklep decyzji). 

2. W ciągu 14 dni od  otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o  wyniku postępowania reklamacyjnego. 3. Jeżeli reklamacja zostanie  rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia  decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę  reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub  zwrot pieniędzy.

 4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną,  przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14  dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt 

Zasady zwrotu produktu

   

Zgodnie z ustawą o prawach  konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania  towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli  sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. 

 Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: 

1. Poinformuj nas o tym mailowo lub telefonicznie.   

(89) 526 43 02  godmi-lack@wp.pl 

2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. 

3.  W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan  przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został  uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z  całą jego zawartością). 

4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań,  na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu  zwrotu produktu. Na załączony numer konta zostanie dokonany zwrot  pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie  wykonany na kartę.